Supporting Society Empowerment Project (SEP) - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Supporting Society Empowerment Project (SEP) - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Supporting Society Empowerment Project (SEP)

Society Empowerment Project (SEP) ga ik ondersteunen gedurende zeven weken. De organisatie bevindt zich in Oyugis. Dit gebied heeft veel te maken met HIV/AIDS en armoede. De jongeren hebben hier weinig toekomst perspectief. Er zijn namelijk beperkte mogelijkheden om naar school te gaan. Door middel van ''youth development football'' en ''youth self-help agriculture'' probeert SEP deze problemen aan te pakken. SEP gebruikt voetbal als middel om jongeren sociale en algemene vaardigheden en leiderschap aan te leren tijdens een voetbaltoernooi begin augustus. Ik ga deze organisatie helpen door workshops te geven over gezondheid aan de jongeren en de coaches van de teams. Daarnaast ga ik voetbaltrainingen geven aan de jongeren. Kortom, ik ga iets heel gaafs doen!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2014

Back in Holland

18 Augustus 2014

Last week

07 Augustus 2014

Almost the last week

03 Augustus 2014

Fifth week

27 Juli 2014

Over the half

Actief sinds 24 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3473

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juni 2014 - 14 Augustus 2014

Supporting Society Empowerment Project (SEP)

Landen bezocht: