Het is bijna zover... - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van Keniasz - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van Keniasz - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Blijf op de hoogte en volg

25 Juni 2014 | Nederland, Bergentheim

Hallo lieve mensen,

De vertrekdatum komt steeds dichterbij. Het ging de afgelopen tijd zo snel. Sinds zaterdag heb ik eigenlijk pas de tijd om naar de reis toe te werken. De afgelopen dagen was ik zo druk met allerlei afspraken, dat ik pas vanmiddag ben begonnen met spullen klaar leggen en mijn koffer in pakken. Poeh poeh, wat een stress zeg.

Als het goed is heb ik nu alles bij elkaar. Ik heb nog diep in de kelder gegraven en wat voetballen gevonden die mee gaan naar Kenia. Ook neem ik een oud paar voetbalschoenen, hardloopschoenen en kunstgras schoenen van mijzelf mee. Hopelijk passen een aantal jongeren deze!

Morgen is het dan zover. Ik vlieg samen met Jos, een studiegenoot, naar Kenia om 11.15 Nederlandse tijd. Het is ongeveer 8 uur vliegen en komen om 20.10 Keniaanse tijd aan in Nairobi, de hoofdstad van Kenia. Festus Juma, de directeur van SEP, haalt ons van het vliegveld op. Op het vliegveld zullen wij nog een visum moeten kopen. Hierna zullen wij met de auto naar een neef van Festus rijden in de buurt van het vliegveld. Hier blijven wij slapen. Wij vertrekken 27 juni met de bus naar Oyugis, waar het allemaal plaats gaat vinden.

In Oyugis hebben Jos en ik een eigen ''huis'' volledig gemeubileerd, waar wij ongeveer zeven weken zullen verblijven.

Het besef dat ik nu ga vertrekken naar Kenia is er nog niet helemaal, maar dit zal morgen wel komen op het vliegveld.

Een volgende update zal snel volgen!

Het is bijna zover... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Juni 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 3481

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Juni 2014 - 14 Augustus 2014

Supporting Society Empowerment Project (SEP)

Landen bezocht: